- Szczegóły
- Opublikowano: 18 luty 2016
- Poprawiono: 18 luty 2016
- Utworzono: 18 luty 2016
Znajomy zakupił do biura w sieci T-Mobile usługę "Internet bez limitu" router D-LINK DWR-116 i modem E3372h-153. Oczywiście usługa w pakiecie standardowym posiada zmienny adres IP. Wykonałem szybki telefon na infolinię. Uzyskałem informację że po 30min adres zostanie zmieniony na stały, koszt miesięczny 15zł netto. W momencie rozmowy wypytałem o wszystkie szczegóły uzyskując odpowiedź aby tylko zaczekać czas konieczny na przypisanie numeru do statycznego adresu. Po godzinie zacząłem wydzwaniać, że w dalszym ciągu adres jest zmienny - obsługa grzecznie powiadomiła mnie że to już powinno działać i aby raz jeszcze dokonać rekonfiguracji. Rozwiązaniem problemu jest wpisanie APN : data reszta danych pusta. Gdyby na infolinii podali choć szczątkową informację o konieczności zmiany APN to zaoszczędziło by to wiele czasu. No tak zapomniałem wspomnieć, że każda z osób z którymi rozmawiałem na infolinii, zachęcała do połączenia z płatną pomocą techniczną koszt prawie 3zł/min. KOSZMAR !! |